SPY NET's Archiver

火仔 發表於 2008-5-24 19:03

[quote]原帖由 [i]ProSPY[/i] 於 2008-5-24 19:01 發表 [url=http://spynet.fun/redirect.php?goto=findpost&pid=5134&ptid=1281][img]http://spynet.fun/images/common/back.gif[/img][/url]
太約十二點.... 係機場 lunch [/quote]


感您明天早上on唔on ar?

火仔 發表於 2008-5-24 19:04

TO 壇主

係啦,我哋會唔會有手信嫁?:lol

火仔 發表於 2008-5-24 19:05

好la,我要食飯la!~
快off la!~

ProSPY 發表於 2008-5-24 19:07

回復 31# 火仔 的帖子

多數唔online

火仔 發表於 2008-5-24 19:07

無人回我...:L

ProSPY 發表於 2008-5-24 19:08

回復 32# 火仔 的帖子

你估吓?

manleung39 發表於 2008-5-24 19:08

哈哈..sor呀..我post緊野

火仔 發表於 2008-5-24 19:09

[quote]原帖由 [i]ProSPY[/i] 於 2008-5-24 19:07 發表 [url=http://spynet.fun/redirect.php?goto=findpost&pid=5158&ptid=1281][img]http://spynet.fun/images/common/back.gif[/img][/url]
多數唔online [/quote]

感算la!~

點ar,我哋會唔會有手信嫁?:lol
(可以話無嫁!~)

manleung39 發表於 2008-5-24 19:09

我玩最新個server

manleung39 發表於 2008-5-24 19:09

呢d都係遲d先算啦..哈哈

manleung39 發表於 2008-5-24 19:10

睇下個小說啦..無聊時睇最正

火仔 發表於 2008-5-24 19:10

[quote]原帖由 [i]ProSPY[/i] 於 2008-5-24 19:08 發表 [url=http://spynet.fun/redirect.php?goto=findpost&pid=5160&ptid=1281][img]http://spynet.fun/images/common/back.gif[/img][/url]
你估吓? [/quote]


我無宜覺嫁...
所以我唔估:lol

火仔 發表於 2008-5-24 19:10

[quote]原帖由 [i]manleung39[/i] 於 2008-5-24 19:08 發表 [url=http://spynet.fun/redirect.php?goto=findpost&pid=5161&ptid=1281][img]http://spynet.fun/images/common/back.gif[/img][/url]
哈哈..sor呀..我post緊野 [/quote]


我知ar!~

manleung39 發表於 2008-5-24 19:11

[quote]原帖由 [i]火仔[/i] 於 2008-5-24 19:01 發表 [url=http://spynet.fun/redirect.php?goto=findpost&pid=5132&ptid=1281][img]http://spynet.fun/images/common/back.gif[/img][/url]
係啦你今日感晚on嫁!~
我就off先on... [/quote]

我都唔想..哈哈..你on耐d先

火仔 發表於 2008-5-24 19:11

[quote]原帖由 [i]manleung39[/i] 於 2008-5-24 19:09 發表 [url=http://spynet.fun/redirect.php?goto=findpost&pid=5163&ptid=1281][img]http://spynet.fun/images/common/back.gif[/img][/url]
我玩最新個server [/quote]

姐係server幾ar?
(hk卅tw)

manleung39 發表於 2008-5-24 19:11

十成9成冇手信..有我都冇份..哈哈

manleung39 發表於 2008-5-24 19:12

[quote]原帖由 [i]火仔[/i] 於 2008-5-24 19:11 發表 [url=http://spynet.fun/redirect.php?goto=findpost&pid=5169&ptid=1281][img]http://spynet.fun/images/common/back.gif[/img][/url]


姐係server幾ar?
(hk卅tw) [/quote]

一定係玩香港啦...哈哈

火仔 發表於 2008-5-24 19:12

[quote]原帖由 [i]manleung39[/i] 於 2008-5-24 19:11 發表 [url=http://spynet.fun/redirect.php?goto=findpost&pid=5168&ptid=1281][img]http://spynet.fun/images/common/back.gif[/img][/url]


我都唔想..哈哈..你on耐d先 [/quote]


我要食飯ar!~
唔去會比人...

火仔 發表於 2008-5-24 19:13

[quote]原帖由 [i]manleung39[/i] 於 2008-5-24 19:12 發表 [url=http://spynet.fun/redirect.php?goto=findpost&pid=5171&ptid=1281][img]http://spynet.fun/images/common/back.gif[/img][/url]


一定係玩香港啦...哈哈 [/quote]

玩server ar,我玩緊!~
要off la!~
886!~

manleung39 發表於 2008-5-24 19:14

咁唔阻你..哈哈

ProSPY 發表於 2008-5-24 19:15

[quote]原帖由 [i]火仔[/i] 於 2008-5-24 19:13 發表 [url=http://spynet.fun/redirect.php?goto=findpost&pid=5173&ptid=1281][img]http://spynet.fun/images/common/back.gif[/img][/url]


玩server ar,我玩緊!~
要off la!~
886!~ [/quote]

玩server ?? ar,我玩緊!~

你係咪打少o左o的野?

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 6.1.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.