900 貼了
我終於 踏入 900 貼了 !!!等我比 錢 我d家族員sin 當慶祝 ^.^ 我唔係你個家族既人,冇得分錢........=.= 我不是你的家族,所以没钱分 [quote]Originally posted by [i]余太郎[/i] at 2005-4-15 16:21:
我唔係你個家族既人,冇得分錢........=.= [/quote]
咁你現在入lor ^.^好唔好keke... 入唔到
冇得入 咁我有,好happy 你地而家先黎會唔會遲左0的呢?? am.....
點入家族???
help!!!
help!!!
頁:
[1]