SPY NET's Archiver

General-Cheese 發表於 2005-6-21 18:59

I am 15 now!

Happy birthday to me!

小邱子 發表於 2005-6-21 19:00

happy bithday to you

發表於 2005-6-21 19:00

生日快樂...^^

siuwai0920 發表於 2005-6-22 12:58

黎遲左右!
sor~
不過都會周你講(生日快樂呀)

發表於 2005-6-22 13:20

上面果個唔好發兩篇同內容o既野...
e家警告一次..下次再呃post就扣分...
[color=#9a00ff]如果你係打錯野~可以禁編輯改返..唔好發兩篇![/color]

coolcoolman 發表於 2005-6-22 23:10

[quote]Originally posted by [i]魚[/i] at 2005-6-22 01:20 PM:
上面果個唔好發兩篇同內容o既野...
e家警告一次..下次再呃post就扣分...
[color=#9a00ff]如果你係打錯野~可以禁編輯改返..唔好發兩篇![/color] [/quote]
我help佢刪番

coolcoolman 發表於 2005-6-22 23:12

點都好啦
生日快樂
送份生日禮物比你
-->50積分

General-Cheese 發表於 2005-6-23 08:45

thank you!!!

61011772 發表於 2005-6-27 17:00

黎左講生日快樂呀
sor~

*hin* 發表於 2005-6-29 18:18

我都黎遲左同你講生日快樂
sor

mmw 發表於 2005-6-30 16:07

生日快樂

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 6.1.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.