SPY NET's Archiver

余太郎 發表於 2005-6-23 16:44

要考試啦...

我e幾日要考試啊,所以我諗e幾日唔可以上黎SPY NET啦,但係如果真係有時間既話,我一定會抽空上黎架......大家捉我考第一啦...=.=

amanda 發表於 2005-6-23 17:53

[color=Navy][size=2]咁...我就祝你考個第一噃嚟... :em32:

多口問句...你有幾多成把握 ?[/size][/color]

小邱子 發表於 2005-6-23 18:01

加油呀,溫多o的書

發表於 2005-6-23 18:11

我考完喇~!
kaka~><!!

小邱子 發表於 2005-6-23 21:06

我都考完整個月啦

余太郎 發表於 2005-6-24 14:15

[quote]Originally posted by [i]amanda[/i] at 2005-6-23 05:53 PM:
[color=Navy][size=2]咁...我就祝你考個第一噃嚟... :em32:

多口問句...你有幾多成把握 ?[/size][/color] [/quote]
有你地既支持我咪會有好多把握羅....:em03:

*hin* 發表於 2005-6-24 20:19

我都要考試呀!!好慘呀....

余太郎 發表於 2005-6-24 20:48

[quote]Originally posted by [i]*hin*[/i] at 2005-6-24 08:19 PM:
我都要考試呀!!好慘呀.... [/quote]
會考?

*hin* 發表於 2005-6-24 21:09

唔係呀!!係中四考試.....都唔知可唔可以升班.....

余太郎 發表於 2005-6-25 10:18

[quote]Originally posted by [i]*hin*[/i] at 2005-6-24 09:09 PM:
唔係呀!!係中四考試.....都唔知可唔可以升班..... [/quote]
唔洗驚,俾心機啦....^.^

61011772 發表於 2005-6-27 17:59

我都要考試呀!支持我

余太郎 發表於 2005-6-28 13:07

[quote]Originally posted by [i]61011772[/i] at 2005-6-27 05:59 PM:
我都要考試呀!支持我 [/quote]
支持你!!!

camp9 發表於 2005-6-28 16:04

大家俾心機啦

*hin* 發表於 2005-6-29 18:08

唉....呢幾日我都上得幾日咋...好慘呀!!
日日都0係到溫書溫書溫書溫書就係好悶呀!!
痴線喇~~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 6.1.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.