e家d所謂'小學生'真係...
琴日by MTR 返屋企既時候,有班小學生坐係我對面,之後有個智障既坐左係班小學生既左面,之後班小學人就話啦:::小學生1:嘩,有個低b仔啊...
小學生2:e,係喎..
小學生3:不如我地走o羅,我好驚啊!
之後佢地3個就走左,但係個智障 既呢就好似聽得明佢地講咩,個樣勁慘
感想:e家d細路真係好x街o羅,見到人地咁仲話人,咩社會棟樑呀!? 嘩...
d人咁賤嫁..
智障咁又點呀~?智障唔係人咩~?當人地好似真係聽唔到咁wor..
人地智障都有呀媽生嫁..
果班小學生試下俾人咁話..睇下佢地會點...(個心好唔好受)
果班小學生真係好x街呀~! 下~咁過份架d細路...(冇家教)
正一自私精...一d都唔理人地ge感受! (影衰晒hk) [quote]Originally posted by [i]哈哈哈女[/i] at 2005-6-28 04:08 PM:
下~咁過份架d細路...(冇家教)
正一自私精...一d都唔理人地ge感受! (影衰晒hk) [/quote]
佢地可能 comr from japan,,,=,= 嘩嘩嘩~~呢0的比我走過打佢兩巴喇~~
咁都得架!!真係丫~~佢大個肯定係社會既寄生蟲.... 超~假如你係佢地.你都會咁啦~-.- 唔係好明 = =? 真係好x街
頁:
[1]