SPY NET's Archiver

61011772 發表於 2005-6-29 11:13

我生日..................yeah

我生日..................yeah
祝我生日快樂啦....

ProSPY 發表於 2005-6-29 12:47

生日快樂

*hin* 發表於 2005-6-29 17:57

咁搞笑既~~叫人祝你生日快樂既?
不過都祝你生日快樂喇~~^^

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 6.1.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.