大家睇好今年邊個新人?
大家睇好今年邊個新人?男新人我覺得劉日曦個樣唔錯``應昌佑都幾好`
但葉宇澄唱歌很正`
女新人``JANICE5走得啦...王苑之就聲靚啦``
今年女新人王``實屬佢地2個之爭*
=__=但JANICE無論今年幾好,,,,`
好似都做5出上年男女新人既勢囉``D唱片公C都5知搞咩*
上年男新人王`師兄`ENDY`爭到死死下``
女新人王...梁洛施`FIONA`吳日言`ELLA4個爭``呵...咁大贏家就梗係......啦`
>V<依家都6月啦,,,仲係冇咩點聲氣*
今年真係5掂``唱片公C要反思下啦* >V<依家都6月啦,,,仲係冇咩點聲氣*
今年真係5掂``唱片公C要反思下啦*
咪係lor~!!!! 今期我冇邊個睇好wo....個個都一般...
頁:
[1]