SPY NET's Archiver

余太郎 發表於 2005-7-2 16:59

琴日睇左強戰世界

我覺得E套野都ok既,d特技好勁,但係個結局都白痴左小小..
p.s :  e套野值得一睇...

ProSPY 發表於 2005-7-2 17:09

係咩?聽啲人話冇乜特技

onyipbt 發表於 2005-7-2 21:53

我睇左la, 好普通~~
the ending is really low B.....

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 6.1.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.