SPY NET's Archiver
SPY NET
»
閒聊
» 在你眼中◎◎有錢人是怎樣的?
天使之嘉
發表於 2005-7-3 16:14
在你眼中◎◎有錢人是怎樣的?
在你眼中◎◎有錢人是怎樣的?
有多少錢才是有錢?性格是?
發表下
h@ng
發表於 2005-7-3 17:59
有錢人咪好有錢囉
HELO
發表於 2005-7-3 23:59
1000千萬以上到啦
*hin*
發表於 2005-7-4 23:34
又冇係點既~~不過係有0的目中冇人~~
100w以上囉~~
頁:
[1]
Powered by
Discuz! Archiver
6.1.0 © 2001-2007
Comsenz Inc.