偽君子一號,我的'校長'
我的'校長'他常常在d家長面前扮哂好錫d學生咁,但是d家長不在的時候,他便會變成個怪獸咁,成日好大聲咁罵人(有一次有個學生係走廊度玩,佢就勁勁勁大聲咁罵佢),唉,真係頂他這個偽君子不順啊!我認為他的演技very好,同埋仲識變聲 tim,真的要給他一個:good:
我說的話是不是好文雅呢?=.= 乜你間學校既校長咁放肆架..
做校長既梗係要關心學生,俾學生對學校有好感!
但佢咁鬧學生法,我諗不久將來一定會俾罷職=="(原諒我咁講佢) [quote]Originally posted by [i]lok3631[/i] at 2005-7-13 10:24 PM:
乜你間學校既校長咁放肆架..
做校長既梗係要關心學生,俾學生對學校有好感!
但佢咁鬧學生法,我諗不久將來一定會俾罷職=="(原諒我咁講佢) [/quote]
講得好!!!!:em33:
頁:
[1]