真心話接龍
例如"a問b
你叫咩名?
跟住b就要答左a,再問問題,例"
b小小
你鍾意咩壇 咁...
我先
你鍾意咩壇??
[[i] 本帖最後由 自由少女 於 2007-3-4 19:34 編輯 [/i]] 你抄人 好像有d...... 都話BY pplk9394架囉~
咁我自己up過啦.. [quote]原帖由 [i]自由少女[/i] 於 2007-3-4 19:32 發表
都話BY pplk9394架囉~
咁我自己up過啦.. [/quote]
this is a 版權問題=.=(中左prospy既英文毒@@) 咁我重新打過過啦~~ spy
?age 10-20
咩名?(這壇) 特務論壇= =
下面鐘意舊壇定新壇? 2個都鍾意
鍾唔鍾意玩野 你話呢? ==
下面鐘唔鐘意睇波? 唔
鍾意kero ma 極度唔鐘意~~
下面鐘唔鐘意玩ps2? 唔知...
鍾意tama ma? 極度唔鐘意~~
下面想唔想有錢~~ 一定
識唔識架壇 唔識...
下面想有幾多年命? 我想永遠唔老..永遠唔死=?=
8:30有冇睇第1台 我冇咩睇電視....>3<"
下面識唔識打籃球? 識識地
識唔識打「????????? ╭╮╰╯」呢d 唔識
打交勁唔勁:lol 唔勁
下面有冇玩江湖? 冇 - - "
下面有冇玩xanga 冇
鍾意咩明星 冇...
鐘意玩咩?? sm :L [img]http://www.hkbff.com/bbs/image/post/smile/35.gif[/img]sm咩呢[img]http://www.hkbff.com/bbs/image/post/smile/21.gif[/img]
[img]http://www.hkbff.com/bbs/image/post/smile/icon022.gif[/img][img]http://www.hkbff.com/bbs/image/post/smile/hehe.gif[/img] sm唔知係咩
下面有冇屎忽?:L 有= ="
下面考第幾 1 問題係乜﹖+_+
咁我答上面果題:
全班第3,全級14.....
想唔想結婚﹖
頁:
[1]
2