SPY NET's Archiver

燄之鏈金術師 發表於 2005-9-9 23:37

大家鍾意邊個版主?

(版主:  coolcoolman

alex2002 發表於 2005-9-9 23:53

because

*°雲尼斯杜萊 發表於 2005-9-10 09:09

魚~!    

alanmak92 發表於 2005-9-10 09:14

*°雲尼斯杜萊,because,61011772,魚,*hin*..................

pplk9394 發表於 2005-9-10 09:25

because & 魚 ~

because 發表於 2005-9-10 10:06

好多wor...魚...雲尼斯杜萊...lok3631...超人謙謙...小邱子...hin...61011772...好多...

owen 發表於 2005-9-10 10:22

冇我=="咁我支持魚la

發表於 2005-9-10 11:28

我like  amanda,*hin*,lok3631,pplk9394,*°雲尼斯杜萊........仲有because!

because 發表於 2005-9-10 11:58

[quote]Originally posted by [i]owen[/i] at 2005-9-10 10:22 AM:
冇我=="[/quote]

哈哈...打”流”左...==”加埋你ar

alanmak92 發表於 2005-9-10 12:00

[quote]Originally posted by [i]owen[/i] at 2005-9-10 10:22 AM:
冇我==?咁我支持魚la [/quote]
一定有你ge~我順便+埋你la~

owen 發表於 2005-9-10 12:03

[quote]Originally posted by [i]alanmak92[/i] at 2005-9-10 12:00 PM:

一定有你ge~我順便+埋你la~ [/quote]
順便-0-==”

*hin* 發表於 2005-9-10 19:32

我個個都有好感....
大家都好好~~
最好都係魚.....^^

shadow1221 發表於 2005-9-13 15:49

[fly] 魚~![/fly]

余太郎 發表於 2005-9-13 16:23

我愛我自己..........=.=

發表於 2005-9-13 17:16

[quote]Originally posted by [i]*hin*[/i] at 2005-9-10 07:32 PM:
我個個都有好感....
大家都好好~~
最好都係魚.....^^ [/quote]


多謝你!>3<

小邱子 發表於 2005-9-13 17:34

我真係人緣差,獨自流淚中

coolcoolman 發表於 2005-9-13 18:25

[quote]Originally posted by [i]小邱子[/i] at 2005-9-13 05:34 PM:
我真係人緣差,獨自流淚中 [/quote]
你都唔係版主=.=

小邱子 發表於 2005-9-13 18:27

我邊到唔係,你都有人投

coolcoolman 發表於 2005-9-13 18:34

[quote]Originally posted by [i]小邱子[/i] at 2005-9-13 06:27 PM:
我邊到唔係,你都有人投 [/quote]
你已經係超版
再過埋試用就係真正超版

[quote]小邱子
超級版主[/quote]

不過都可以算係版主既=.=

*hin* 發表於 2005-9-13 21:36

係wo~~
咁你又係慘d既~~
但我都算講埋你架~~

because 發表於 2005-9-15 17:01

[quote]Originally posted by [i]小邱子[/i] at 2005-9-13 05:34 PM:
我真係人緣差,獨自流淚中 [/quote]

有你份+...=="

[quote]Originally posted by [i]because[/i] at 2005-9-10 10:06 AM:
好多wor...魚...雲尼斯杜萊...lok3631...超人謙謙...小邱子...hin...61011772...好多... [/quote]

小邱子 發表於 2005-9-15 20:31

[quote]Originally posted by [i]because[/i] at 2005-9-15 05:01 PM:


有你份+...=="

[/quote]
真係感動,because,我最疼你
唉,一個人,都好過無,kaka
試用期都未過,遲o的可能會降番做版主

絕對ㄜ紫晴 發表於 2005-9-15 21:31

owen   

我是亞靜^^

owen 發表於 2005-9-15 23:40

何家靜你玩LA><好happy

monmon 發表於 2005-9-18 09:25

魚!!!!!!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 6.1.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.