SPY NET's Archiver

朋友仔 發表於 2005-4-8 22:06

┌friend┐家族招人才

┌friend┐家族招人才
加入我地家族 只需 10 元
我地家族仲會定期  安排   [color=#001bff]有獎活動[/color]
仲會定期 發放工資
但係加入我家族之後 不能退出 免得有人搗亂 ....
我現在 家族  有  [color=#0009ff]2長老及3堂主[/color] 之位[color=#00ffff] 空缺[/color]
希望大家多多支持 ^.^

[color=#0012ff]族長→ 皇帝
長老→ 大臣
堂主→ 重要官員
族員→ 閒人[/color]

最新的改動  請留意本貼   既 【第四帖】

[[i] Last edited by 朋友仔 on 2005-4-10 at 04:50 PM [/i]]

朋友仔 發表於 2005-4-8 22:25

最新改動 :
加入我地家族 唔洗錢

朋友仔 發表於 2005-4-8 23:14

只要係我家族既人 都會有工資~

朋友仔 發表於 2005-4-9 20:47

最新改動 :

┌friend┐家族招人才
[color=#002dff]加入我地家族唔洗錢[/color]
我地家族仲會定期  安排  [color=#0000ff] 有獎活動[/color]
仲會定期 [color=#0024ff]發放工資[/color]
但係 [color=#003fff]加入我家族之後[/color][color=#0000ff]不能[/color]退出 免得有人搗亂 ....
希望大家多多支持 ^.^

族長→   [color=#0900ff]王上[/color]
長老→   [color=#009aff]開國大功臣[/color]
堂主→  [color=#00fff5] 功臣[/color]
族員→   [color=#09ff00]官員[/color]
[color=#0012ff]加入我地家族[/color]既人[color=#1200ff]可[/color]先 [color=#0024ff]獲 2000 元[/color]

鍾意睇大長今既就入泥 la
我地家族最有錢 , 最多人ga....
[img]http://tvcity.tvb.com/drama/jewel_in_the_palace/cast/img/cast-photo02.jpg[/img]
[url]http://www.spy-net.net/family.php?action=view&fmid=6[/url]

[[i] Last edited by 朋友仔 on 0505-4-25 at 09:45 AM [/i]]

朋友仔 發表於 2005-4-12 20:17

加入我地家族既人可先 獲 2000 元
之後仲會有 工資.......

敏... 發表於 2005-4-16 08:48

[quote]Originally posted by [i]朋友仔[/i] at 2005-4-12 08:17 PM:
加入我地家族既人可先 獲 2000 元
之後仲會有 工資....... [/quote]
你好似自己同自己介紹咁
冇人認你咁ge??

朋友仔 發表於 2005-4-16 08:54

[quote]Originally posted by [i]敏...[/i] at 2005-4-16 08:48:

你好似自己同自己介紹咁
冇人認你咁ge?? [/quote]
.........
自己幫自己宣傳....

朋友仔 發表於 2005-4-16 16:20

我地friend 家族 有 11人了 ^.^

[[i] Last edited by 朋友仔 on 0505-4-18 at 10:33 AM [/i]]

朋友仔 發表於 2005-4-18 10:35

我地家族 有 底薪 又有花紅...
希望大家加入我地家族了 ^>^

*hin* 發表於 2005-5-2 18:42

入左喇~~係咪有2000架??

朋友仔 發表於 2005-5-3 10:30

[quote]Originally posted by [i]*hin*[/i] at 2005-5-2 18:42:
入左喇~~係咪有2000架?? [/quote]
係...
我已經傳左 錢比你了 ^.^
歡迎你~

吹紙~* 發表於 2005-5-5 20:33

請問............我加入左喇............記時有糧出呀!!
^^嘻嘻.........

tester~* 發表於 2005-5-14 00:55

[quote]Originally posted by [i]吹紙~*[/i] at 2005-5-5 08:33 PM:
請問............我加入左喇............記時有糧出呀!!
^^嘻嘻......... [/quote]
個個都係為左$....

小邱子 發表於 2005-5-17 21:19

我想加入
駛唔駛做o的咩

M4A1 發表於 2005-6-4 19:22

[fly][color=Orange]i want to in ar~~~how?[/color][/fly]

M4A1 發表於 2005-6-4 19:54

我都入左喇~~係咪有2000架??

笨豬 發表於 2005-6-5 02:30

我又入........要唔要錢都得嫁~最好就比啦- -新手冇錢~

ada 發表於 2005-6-5 16:08

[color=#00ff3f]記時有糧出呀~~~~~~~~~~~[/color]

余太郎 發表於 2005-6-24 20:53

我又入,為左$,我咩都做...=.=

天使之嘉 發表於 2005-7-6 11:37

入唔到ar

余太郎 發表於 2005-7-8 22:49

[quote]Originally posted by [i]天使之嘉[/i] at 2005-7-6 11:37 AM:
入唔到ar [/quote]
係羅,朋友仔都唔釆人既...

余太郎 發表於 2005-7-12 21:17

朋友仔,你真係唔入黎呀??!!!!!
:em39::em40:

[[i] Last edited by 余太郎 on 0505-7-13 at 01:06 PM [/i]]

robbit1127 發表於 2005-7-12 23:39

我想入呀~~~~~~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 6.1.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.