┌friend┐家族招人才
┌friend┐家族招人才加入我地家族 只需 10 元
我地家族仲會定期 安排 [color=#001bff]有獎活動[/color]
仲會定期 發放工資
但係加入我家族之後 不能退出 免得有人搗亂 ....
我現在 家族 有 [color=#0009ff]2長老及3堂主[/color] 之位[color=#00ffff] 空缺[/color]
希望大家多多支持 ^.^
[color=#0012ff]族長→ 皇帝
長老→ 大臣
堂主→ 重要官員
族員→ 閒人[/color]
最新的改動 請留意本貼 既 【第四帖】
[[i] Last edited by 朋友仔 on 2005-4-10 at 04:50 PM [/i]] 最新改動 :
加入我地家族 唔洗錢 只要係我家族既人 都會有工資~ 最新改動 :
┌friend┐家族招人才
[color=#002dff]加入我地家族唔洗錢[/color]
我地家族仲會定期 安排 [color=#0000ff] 有獎活動[/color]
仲會定期 [color=#0024ff]發放工資[/color]
但係 [color=#003fff]加入我家族之後[/color][color=#0000ff]不能[/color]退出 免得有人搗亂 ....
希望大家多多支持 ^.^
族長→ [color=#0900ff]王上[/color]
長老→ [color=#009aff]開國大功臣[/color]
堂主→ [color=#00fff5] 功臣[/color]
族員→ [color=#09ff00]官員[/color]
[color=#0012ff]加入我地家族[/color]既人[color=#1200ff]可[/color]先 [color=#0024ff]獲 2000 元[/color]
鍾意睇大長今既就入泥 la
我地家族最有錢 , 最多人ga....
[img]http://tvcity.tvb.com/drama/jewel_in_the_palace/cast/img/cast-photo02.jpg[/img]
[url]http://www.spy-net.net/family.php?action=view&fmid=6[/url]
[[i] Last edited by 朋友仔 on 0505-4-25 at 09:45 AM [/i]] 加入我地家族既人可先 獲 2000 元
之後仲會有 工資....... [quote]Originally posted by [i]朋友仔[/i] at 2005-4-12 08:17 PM:
加入我地家族既人可先 獲 2000 元
之後仲會有 工資....... [/quote]
你好似自己同自己介紹咁
冇人認你咁ge?? [quote]Originally posted by [i]敏...[/i] at 2005-4-16 08:48:
你好似自己同自己介紹咁
冇人認你咁ge?? [/quote]
.........
自己幫自己宣傳.... 我地friend 家族 有 11人了 ^.^
[[i] Last edited by 朋友仔 on 0505-4-18 at 10:33 AM [/i]] 我地家族 有 底薪 又有花紅...
希望大家加入我地家族了 ^>^ 入左喇~~係咪有2000架?? [quote]Originally posted by [i]*hin*[/i] at 2005-5-2 18:42:
入左喇~~係咪有2000架?? [/quote]
係...
我已經傳左 錢比你了 ^.^
歡迎你~ 請問............我加入左喇............記時有糧出呀!!
^^嘻嘻......... [quote]Originally posted by [i]吹紙~*[/i] at 2005-5-5 08:33 PM:
請問............我加入左喇............記時有糧出呀!!
^^嘻嘻......... [/quote]
個個都係為左$.... 我想加入
駛唔駛做o的咩 [fly][color=Orange]i want to in ar~~~how?[/color][/fly] 我都入左喇~~係咪有2000架?? 我又入........要唔要錢都得嫁~最好就比啦- -新手冇錢~ [color=#00ff3f]記時有糧出呀~~~~~~~~~~~[/color] 我又入,為左$,我咩都做...=.= 入唔到ar [quote]Originally posted by [i]天使之嘉[/i] at 2005-7-6 11:37 AM:
入唔到ar [/quote]
係羅,朋友仔都唔釆人既... 朋友仔,你真係唔入黎呀??!!!!!
:em39::em40:
[[i] Last edited by 余太郎 on 0505-7-13 at 01:06 PM [/i]] 我想入呀~~~~~~
頁:
[1]